de ee - Reisverslag uit Wulugu, Ghana van Willemijn Engelen - WaarBenJij.nu de ee - Reisverslag uit Wulugu, Ghana van Willemijn Engelen - WaarBenJij.nu

de ee

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

28 November 2013 | Ghana, Wulugu

Lieve allemaal,
Eindelijk tijd om de eerste blog te schrijven. Ik ben vanaf vannacht in het gast gezin in Wulugu ( in the middle of nowhere dus)
Ik voel me niet erg lekker dus ik gebruik even blog van anne, de nacht voor vertrek en de eerste nacht hier in afrika voelde ik me al niet zo best..
veel overgegeven enzo. En nu heb ik waarschijnlijk door de verschillen in het eten een beetje last van mijn maag.. die staat momenteel op z’n kop en dat is vreselijk, vooral omdat dat in de omstandigheden waarin wij ons verkeren dat echt irritant is.


. Eerst nog even over de week voor vertrek. Hele drukke dagen gehad en vooral korte nachten. Laatste dingen ingepakt, super veel vrienden nog gezien en gesproken en lekker thuis genieten van alles. Willemijn en ik hadden samen nog een going away borrel voor vriendinnen georganiseerd, dat was erg gezellig iedereen bij elkaar.. Ja en die avond was ik toch wel echt heel zenuwachtig. Ik ga echt, 5 maanden. Het klinkt zo onwijs lang. Durf ik nog wel…
slechte nacht gehad. Zaterdag, de grote dag.


(de blog van anne, sorry ik kan nu niet alles aanpassen en gaan schrijven ik beloof jullie als ik mij wat bete voel ga ik ook een blog zelf schrijven.. )

Vroeg op en nog laatste keer lekker goed douchen, ontbijten (bruine boterham met) Om half 11 moesten we toch echt vertrekken, alle bagage erin e

  • 05 December 2013 - 11:32

    Theo En Riet Engelen (Oma Opa :

    Beste Willemijn met veel belangstelling jouw blogs lezende wel spannend en uitdagend om zo'n reis te maken. wij wensen jou veel sterkte in deze moedige stap om arme mensen m.n kinderen te helpen.
    Gisteren even bij jouw moeders verjaardag.gr opa oma .

Verslag uit: Ghana, Wulugu

Willemijn

------

Actief sinds 25 Sept. 2013
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 9301

Voorgaande reizen:

23 November 2013 - 26 April 2013

willemijn experience africa

Landen bezocht: