hoe het nu met gaat. dag twee gast gezin ( 6e dag - Reisverslag uit Wulugu, Ghana van Willemijn Engelen - WaarBenJij.nu hoe het nu met gaat. dag twee gast gezin ( 6e dag - Reisverslag uit Wulugu, Ghana van Willemijn Engelen - WaarBenJij.nu

hoe het nu met gaat. dag twee gast gezin ( 6e dag

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

29 November 2013 | Ghana, Wulugu

hallo allemaal,
ik heb jullie natuurlijk een beetje met een raar bericht achter gelaten. maar ik wil even doorgeven dat het nu goed met me gaat. dus schrijf ik morgen wel weer even een blog!
je moet gewoon echt even wennen want je stapt gewoon zomaar in een totaal ander leven!
de verandering van eten en drinken, temperatuur, cultuur, taal, gewoontes etc. ging m'n lichaam en mijn gevoel wel een beetje te snel!
ik zal gewoon eerlijk zijn naar jullie haha. (zo ben ik)
ik heb gister ook huilend aan de telefoon gezeten met mn ouders! het is allemaal ook zo anders en echt wel heftig. wat je allemaal anders ziet en wat je allemaal anders doet hier, dat is voor niemand te doen..
en dat met flinke buikpijn en die hitte, dat werd me echt te veel.
maar nu kan ik er een beetje aan wennen.
ook voel ik me wat beter, en heb ik ook samen met anne plannen gemaakt hoe de komende weken er ongeveer uit gaan zien.
en dat geeft mij wel een beetje overzicht en dat vind deze chaoot wel fijn!
kortom overzicht en een iets beter gevoel doen me goed. ook een beetje het leventje dat ik hier de komende maanden leef heb ik nu beleefd en dat laat me zien dat ik dit wel aan kan en door heb hoe het werkt dus dat is fijn.
ohhh wat een lastig verhaal. maar jullie begrijpen me vast wel , en zo niet : ja boeiend is ook niet intressant.
ik ben vandaag naar het weeshuis geweest. daar vertel ik morgen wel over! ik heb nu zo lang gebeld met vodafone en in een winkeltje gestaan om dit internet te regelen dat ik graag even persoonlijk met mn vrienden en familie spreek via app!
dus over het werken bij het weeshuis vertel ik later meer!
wat stelt deze blog dan voor? ja weet ik veel, dan weten jullie dat alles goed gaat. en dat is het belangrijkste toch? hahaha

slaaplekker straks,
en ik mis jullie

  • 29 November 2013 - 20:27

    Rianne:

    Ik mis jou ook meissie

  • 29 November 2013 - 21:32

    Annemarie:

    Fijn te horen dat het beter gaat. Je kunt het ook wel. We appen. En trouwens, ik hoor alle verhalen sowieso, dus ik wil andere dingen met je delen haha.
    Dikke kus

  • 30 November 2013 - 17:48

    Mama:

    Fijn dat het beter gaat, we snappen waarschijnlijk maar half hoe anders het is. we appen en we skypen. Je leert er heel veel van, dat weet ik zeker. Liefs, we missen je. Mam

  • 01 December 2013 - 14:59

    Kiki En Riny:

    Hey willemijn,

    Wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat. We kijken uit naar het volgende verhaal, we weten dat je het kan volbrengen. Je bent een bikkel. Drie xxx kiki en riny

  • 01 December 2013 - 15:17

    Engelen Theo Sr:

    Willemijn . Dat is toch even iets anders dan Lochem ,wij hopen dat je het allemaal kunt overzien .vaal sterkte ,en alle goeds .gr Oma Opa

  • 09 December 2013 - 16:51

    Jessie:

    Blijf nou maar op de blog schrijven, leuk om terug te lezen...en voor ons..

  • 10 December 2013 - 19:20

    Elja:

    hahahah topwijf! fijn dat het beter met je gaat, en als je tijd hebt een keer gaan we skypen! xxxx

Verslag uit: Ghana, Wulugu

Willemijn

------

Actief sinds 25 Sept. 2013
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 9308

Voorgaande reizen:

23 November 2013 - 26 April 2013

willemijn experience africa

Landen bezocht: